Svar på kommentar

Zayn lover om This is class:
HEEEJ! Ni måste svara på den hör kommentaren! vart kan jag hitta videon på den här
bilden???!

Svar: Hej, tyvärr måste jag göra dig besviken. Jag hittade gifen för typ ett halvår sedan, jag såg videon men vet inte vad den heter. Som hjälp kan jag säga att den är som ett intro till WMYB på en musik tv-show. Killarna hoppar in i en tunnelbana (se gifen på Liam), Sjunger What makes you beautiful i tunnelbanan, hoppar sedan ut den med massa tjejer efter och sedan "så springer dom in på scenen" Om du hittar den skulle det vara snällt att du kommenterade!

Kommentarer
Postat av: Zayn lover

TAAAACK!! här är länken http://www.youtube.com/watch?v=wsxWrHeY4Z8

2012-03-16 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0