Söker Gästbloggare

Hej, ursäkta för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men det är svårt att bara vara två och uppdatera samt hålla igång bloggen när man har så mycket man ska hinna med. Alltifrån aktiviteter till skolarbete. Därför söker vi gästbloggare eftersom statistiken likaså rasar ner när vi inte bloggar.

Vi vill att du skickar detta till [email protected]:

Namn

Ålder

Hur länge har du varit ett fan av killarna?

Hur ofta har du tillgång till internet och hur länge?

Hur upptäckte du bandet?

Hur upptäckte du vår blogg?

Du ska kunna allt om dom, eller iallafall vilja lära dig det! ;)





Utslagsfråga:

Vilka säger detta (bilderna över)?

Ni kommer få bekräftelse om att er mejl kommit fram!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sini

Jag skulle jättegärna vilja gästblogga! Men min mail strular, så om jag kunde skicka på facebook eller något? :)

Jag heter Sini Sarin och min profilbild är med en iPhone. :)

Eller så kan ni kommentera min blogg. :)

2012-03-17 @ 21:38:30
URL: http://sinisarins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0